close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

העברת מקרר טיפים חשובים

מערכת שורשכב כסליו, תשפא08/12/2020

אתם יכולים לחסוך כסף על ידי העברת מקרר בעצמכם. אך האם זה אפשרי? כן, אם אתם לוקחים את הזמן ללמוד כיצד להעביר מקרר בדרך הנכונה

תגיות:
שום נוסחה קסומה לא תהפוך הובלת מקררים לדקדקנית פחות. לא רק שהמקררים מסורבלים ומגושמים, אלא הם גם יקרים. עם זאת, אתם יכולים להקל על העבודה הרבה יותר על ידי ידיעה כיצד להעביר מקרר כראוי.

תלוי בסיטואציה, לפעמים עדיף להשאיר את העבודה הזו לאנשי המקצוע. אבל אם זו לא אפשרות, אנחנו מכסים אתכם. כדי לוודא כי המכשיר הביתי היקר הזה לא נפגע, יש צורך במעט סבלנות בזמן התכנון ושימוש בכל
הכלים הנכונים. מדריך זה יעזור לכם להעביר מקרר מ- A ל- B, ללא קשר לאיזה מרחק הוא צריך להגיע.

אתם תצטרכו:
*עגלת דולי עם רצועות
*סרט מדידה
*מברג או מברגה
*שמיכות להזזה
*נייר דבק או חבל
*לפחות שני אנשים

בצעו את השלבים הבאים כדי להזיז מקרר בבטחה

1. לנקות ולהפשיר את היחידה.

הצעד הראשון של הובלת מקרר הוא הכנתו ביסודיות. הקפידו לרוקן את כל התוכן או להשליך לפח או לאחסן בצידנית . תזדקקו לקרח כדי לשמור על האוכל כראוי למשך המעבר, כמו גם לתקופה שלוקח למקרר להתקרר לאחר העברתו.

תכננו מראש על ידי אכילת כל המתכלים שלכם כמה שבועות לפני המעבר. הכנת ארוחות בצורה זו תגרום לכם לפחות סיכויים ללכת למכולת ברגע האחרון.
לאחר הוצאת המזון יש לנקות היטב את כל המשטחים בעזרת תערובת של סודה לשתייה ומים. ממיסים כל קרח שנותר במקפיא באמצעות מייבש שיער ומנקים את המים. התכת משטחים אלה מראש תמנע נזילות מים בשוגג במהלך המעבר.

לבסוף, כבו את המקרר שלכם לפחות לכמה שעות לפני המעבר.

טיפ אופציונלי: הוספת חומר סופג לחות כמו פחם פעיל בתוך המקרר תסייע במניעת הצטברות ריחות במהלך המעבר.

2. נתקו את המקרר בהתאם למדריך למשתמש.

אם יש לכם מכונת קרח ומסנן מים במקרר שלכם, דאגו לנתק אותם מבעוד מועד באמצעות הוראות ההפעלה. רוב חברות ההובלה לא ינתקו את המקרר עבורכם.
לאחר ניתוק המקרר וניתוקו המלא, הגנו עליו על ידי גלגול הכבל והדבקתו לגב המקרר. הסירו את דלתות המקרר לפי הוראות ההפעלה או סגרו אותן באמצעות חבל באנג'י או כל חבל אחר. שמרו את כל הברגים והחתיכות יחד בשקית נעילה.

עיטפו את החלק החיצוני של המקרר בשמיכות נעות או בריפוד אחר בכדי למנוע תזוזה ושריטות.

להגנה נוספת: הסירו את מגירות המקרר ומדפי הזכוכית להובלה בטוחה. אם אתם לא מתכוון להובילו רחוק, אתם יכולים להדק את המגירות למקום.

3. מדדו את המקרר והמשקוף ואז צרו תוכנית הזזה.

האופן שבו אתם מזיזים את המקרר שלכם יהיה תלוי במידה רבה בכמה שהוא רחב וכמה פתחי הדלת שלכם צרים. בחלק מהמקרים תצטרכו להסיר את הדלתות בביתכם ואת הדלתות במקרר שלכם כדי שיתאימו.


קחו סרט מדידה ופנקס פתקים, ואז רישמו את הגובה, הרוחב והעומק של המקרר שלכם. ואז מדדו את גובה ורוחב הפתחים והמסדרונות שלכם. צרו תוכנית לאופן שבו תתאימו את המקרר לכל דרך ופתח. הדבר האחרון שאתם רוצים זה שהמקרר יהיה על העגלה וכאשר תנסו לדחוף אותו דרך הדלת, תראו שהוא לא עובר.

4. הסירו מכשולים כמו דלתות לפי הצורך.

בהתבסס על התוכנית המרגשת שיצרתם, זה הזמן להסיר כל מה שעומד להפריע. הסירו דלתות מהצירים או הורידו מעקי מדרגות. הוציאו כל רהיט שעומד בדרך, כך שתהיה יציאה חלקה מהבית אל המשאית ההובלה.

5. החליקו את המקרר החוצה ותחברו אותו עם רצועה לעגלה.

מרבית המקררים על גלגלים, ולכן החלקה קדימה לא אמורה להיות קשה מדי. כדי להיות בטוחים, הרימו את המקרר מעט קדימה והציבו מחליקי רהיטים מתחת לגב המקרר. ואז התמקמו בקדמת המקרר, תפסו את שני הצדדים ודחפו אותו מצד לצד תוך כדי הכוונתו קדימה. לפעמים אתם יכולים גם למשוך אותו קדימה בדחיפה ישרה. רק הקפידו לשמור על ברכיים כפופות וגב ישר ככל האפשר.

לאחר מכן, זה הזמן להעמיס את המקרר על העגלה. בקשו מאדם אחד להרים את המקרר מעט בעוד שהאחר מחליק את העגלה הנעה מתחת לצד המקרר. אל תדחפו את העגלה אל החלק הקדמי או האחורי של המקרר. השתמש ברצועות העגלה כדי להדק את המקרר למקומו.

6. הטו את המקרר לאחור והתנענעו אותו בזהירות (לאט).

הטו את המקרר לאט לאחור, וודאו כי החלק העליון והתחתון של המקרר ממוקמים באופן שווה על העגלה. זכרו, אסור להטות מקרר יותר מ 45 מעלות. לכו בזהירות עם העגלה עד למדרגה הראשונה שלכם. אם אתם צריכים להנמיך את המקרר בכל עת, עשו זאת לאט ועם מישהו מהצד השני שיכול לעזור לכם להכווין אותו.
7. נקטו באמצעי זהירות נוספים בירידה במדרגות.

בעוד שאדם אחד מזיז את המקרר עם העגלה, אדם אחר צריך להיות מתחתיו, ולעזור להניח את העגלה בכל מדרגה אחת אחת. במקום לדחוף במדרגות, משכו את העגלה חזרה אליכם תוך שמירה על המקרר בזווית של 45 מעלות. שמרו על שליטה מלאה בעגלה בכל עת על ידי המשך משיכתו לעברכם. האדם שתחתיתו צריך לוודא שהמקרר נשאר תמיד בכיוון החלק האחורי של העגלה ושהוא לא מסתובב קדימה.

8. הכווינו את המקרר למשאית הובלה.
הובילו בעזרת קרש את המקרר אל המשאית הובלה או אל הטנדר. הרבה יותר קל להסיעו על קרש או פלטפורמה מאשר לנסות להרים את המקרר על המשאית בעצמכם.

9. אבטחו את המקרר למעבר.

הימנעו מהנחת המקרר על צדו במידה ואפשר. אבטחו את המקרר למשאית באמצעות רצועות נוספות לאורך החלק העליון וצדי המקרר. הכי קל לשמור על המקרר על העגלה במקום שיהיה צורך לאבטח אותו מחדש ברגע שהוא מגיע ליעדו הסופי.

10. המתינו לפני שתחברו לחשמל ותכניסו אוכל.
ברגע שאתם מקבלים את המקרר למקום החדש, המתינו כמה שעות לפני שתחברו אותו שוב. אם מסיבה כלשהי הייתם צריכים להזיז את המקרר כשהוא על צדו, דאגו לשמור אותו זקוף למשך פי 2 יותר זמן ממה שהוא היה במצב שכיבה על הצד לפני שתחברו אותו לחשמל. לאחר שתחבר אותו, המתינו למשך הזמן המומלץ של היצרן שנע בין 24-72 שעות לפני שתכניסו מזון.

אל תשכחו:

*אם אתם לא מחברים את המקרר שלכם מיד, שמרו על הדלתות פתוחות כדי למנוע הצטברות ריח.

*אחסנו תמיד מקרר במצב זקוף.

*ודאו שהמשקל על העגלה מאוזן לפני העברת מכשירים גדולים כלשהם.

*אם אתם צריכים לעלות במדרגות, שקלו למקם אדם נוסף בתחתית. הוא יכול לעזור בהרמת המקרר במדרגות כאשר אתם מושכים את העגלה במעלה המדרגות בכל פעם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה